10 Ağustos 2009

4'ü Eğitim-Sen üyesi 6 kişiye PKK tutuklaması


Van'ın Muradiye ilçesinde düzenlenen operasyonda yaklanan 2 terörist ile örgüte yardım ve yataklık yaptıkları belirlenen Eğitim-Sen üyesi 4 öğretmen, çıkarıldıkları mahkemece tutuklandı.

5 Ağustos'ta emniyet müdürlüğü ekipleri tarafından Muradiye ilçesi Beşparmak köyünde bir eve düzenlenen operasyonda terör örgütü dağ kadrosunda yer alan C.Ü. ve E.A. ile teröristlere yardım ve yataklık yaptıkları belirlenen Eğitim-Sen Erciş Şubesi Başkanı Y.S. ve Eğitim-Sen üyesi öğretmen H.Y. yakalandı.

Emniyet ekipleri operasyonun ardından, örgüte yardım ve yataklık yaptıkları belirlenen Eğitim-Sen Van Şubebi üyesi M.T.M ile A.S.'yi de Van'da düzenledikleri operasyonla gözaltına aldılar.

Terörle mücadele şubesindeki ifadelerinin tamamlanmasının ardından sabah saatlerinde yoğun güvenlik önlemleri altında adliyeye getirilen 2'si terörist 6 kişi, "terör örgütüne üye olmak" ve "yardım ve yataklık suçlarından" mahkemeye sevkedildi.

Yaklaşık 9 saat süren sorgulamanın ardından zanlıların tutuklanmasına karar verdi.

Olayın gelişimi


Güvenlik güçleri Muradiye ilçesi Beşparmak köyünde bir eve 5 Ağustos'ta operasyon düzenlemiş, operasyonda 2 terörist karşılık vermeden teslim olmuş ve bu teröristler yardım ve yataklık yapan 2 kişi de aynı evde yakalanmıştı.

Olayla ilgili 2 öğretmen de Van'da yapılan operasyonda gözaltına alınmıştı.

Hiç yorum yok:

Popüler Yayınlar

Blog Widget by LinkWithin

İslam İlmihali