27 Ağustos 2009

Mimar Sinan Güzel Sanatlar Ünv. Öğretim Elemanı Alım İlanı

MİMAR SİNAN

GÜZEL SANATLAR ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ’NDEN

Üniversitemiz Fen Edebiyat Fakültesi Matematik Bölümüne 2547 sayılı Kanun ile “Öğretim Üyesi Dışındaki Öğretim Elemanı Kadrolarına Naklen veya Açıktan Yapılacak Atamalarda Uygulanacak Merkezi Sınav ile Giriş Sınavlarına İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmelik” uyarınca Öğretim Görevlisi alınacaktır.

BAŞVURUDA ARANAN

GENEL ŞARTLAR:

-657 Sayılı Kanunun 48 inci maddesinde belirtilen şartlara haiz olmak.

-Lisans öğreniminde mezun olunan alanda ALES (Akademik Personel ve Lisansüstü Eğitimi Giriş Sınavı)’den en az 70 (yetmiş) puan almış olmak.

-KPDS (Kamu Personeli Yabancı Dil Bilgisi Seviye Tespit Sınavı) veya ÜDS (Üniversitelerarası Kurul Yabancı Dil Sınavı)’den en az 50 (elli) puan veya eşdeğerliliği Yükseköğretim Kurulunca kabul edilen bir sınavdan bu puan muadili bir puan almış olmak.

ÖZEL ŞARTLAR :

ÖĞRETİM GÖREVLİSİ

En az yüksek lisans mezunu veya lisans mezunu olmak şartıyla, alanında en az 10 (on) yıl tecrübeli olmak.

MUAFİYET

Doktorasını tamamlamış olanlar, Öğretim Üyesi Dışındaki Öğretim Elemanı Kadrolarına Naklen veya Açıktan Yapılacak Atamalarda Uygulanacak Merkezi Sınav ile Giriş Sınavlarına İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmeliğin yürürlüğe girdiği 31.07.2008 tarihinde yükseköğretim kurumlarında bu kadro unvanlarında çalışmakta olanlar ile yükseköğretim kurumlarından ayrılan öğretim elemanlarının çalışmakta oldukları yükseköğretim kurumlarında veya başka yükseköğretim kurumlarında öğretim elemanı kadrolarına başvurularında, merkezi sınav (ALES) şartı aranmaz.

AÇIKLAMALAR

1-Adayların; Bildikleri yabancı dili belirttikleri dilekçelerine; ALES belgesini, KPDS/ÜDS belgesini, özgeçmişlerini, onaylı nüfus cüzdanı suretini, öğrenim belgelerini, (2) adet fotoğrafı, Hizmet Belgesini (daha önce kamu hizmetinde bulunmuş olanlar için), erkek adayların Askerlik Durum Belgesini ve var ise yayınlanmış veya yayınlanacak olan bilimsel çalışmalarını ekleyerek ilgili DEKANLIĞA şahsen veya posta yoluyla başvurmaları gerekmektedir.(Postadaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır)

2-Yurtdışından alınan diplomaların Üniversitelerarası Kurulca denkliğinin onaylanmış olması şarttır.

3-Başvuran adayların koşullarının sonradan uygun olmadığının anlaşılması halinde atamaları yapılmayacak, yapıldı ise iptal edilecektir.

4-Başvuru süresi, bu ilanın yayımı tarihinden itibaren 15 gün olup, son başvuru tarihi tatile denk geldiği takdirde bir sonraki mesai saati bitimine kadar başvuru yapılabilecektir.

  Matematik lisans ve Matematik yüksek lisans mezunu olmak. Öğretim Görevlisi 1 10 Eylül 2009


İlan Grubunda enson güncel ilanları bulabilirsiniz. Üye olarak ilanlara daha kısa sürede ulaşabilirsiniz. Hertürlü iş ilanı, akademik ilanlar, basın duyuruları, topluluk duyuruları gibi toplumun geneline hitap eden duyuruları yayınlıyoruz...
Lütfen dost ve arkadaşlarınızıda grubumuza davet ediniz.

http://groups.google.com.tr/group/ilangrubu/subscribe?hl=tr


Hiç yorum yok:

Popüler Yayınlar

Blog Widget by LinkWithin

İslam İlmihali