27 Ağustos 2009

Bingöl Ünv. Öğretim Elemanı Alım İlanı

T.C. BİNGÖL ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜNDEN

Üniversitemize bağlı birimlerde istihdam edilmek üzere, 2547 Sayılı Kanunun ilgili maddeleri ve 31.07.2008 tarih ve 26953 Sayılı Resmi Gazetede yayımlanan “ Öğretim Üyesi Dışındaki Öğretim Elemanı Kadrolarına Naklen veya Açıktan Yapılacak Atamalarda Uygulanacak Merkezi Sınav ile Giriş Sınavlarına İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmelik” hükümleri uyarınca öğretim görevlisi alınacaktır.

GENEL ŞARTLAR

1- 657 Sayılı Kanunun 48 inci maddesinde belirtilen şartlara haiz olmak.

2- ALES (Akademik Personel ve Lisansüstü Eğitimi Giriş Sınavı)’den en az 70 (yetmiş) puan almış olmak.

3- KPDS (Kamu Personeli Yabancı Dil Bilgisi Seviye Tespit Sınavı) veya Üniversitelerarası Kurul Yabancı Dil Sınavı (ÜDS)’nden en az 50 (elli) puan veya eş değerliliği Yükseköğretim Kurulunca kabul edilen bir sınavdan bu puan muadili bir puan almış olmak.

4- Yabancı ülkelerden alınan diplomaların denkliğinin onaylanmış olması gerekmektedir.

ÖZEL ŞARTLAR :

ÖĞRETİM GÖREVLİSİ

1- Lisans Düzeyinde eğitim yapılan birimlere başvuracak öğretim görevlisi adaylarında en az yüksek lisans mezunu veya lisans mezunu olmak şartıyla en az alanında 10 yıl tecrübeli olmak

2- Güzel Sanatlar Fakültesi, Eğitim Fakültelerinin Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümleri, Konservatuvar ile ön lisans düzeyinde eğitim yapılan birimlere başvuracak adayların da en az lisans mezunu olmak ve belgelendirmek kaydıyla alanları ile ilgili 2 yıl tecrübeli olmak

ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

1- Son başvuru tarihi itibariyle 35 yaşından gün almamış olmak.

MUAFİYET

Doktorasını tamamlamış olanlar ile Meslek Yüksekokullarının Yükseköğretim Kurulu tarafından belirlenen uzmanlık alanlarına atanacaklar, Öğretim Üyesi Dışındaki Öğretim Elemanı Kadrolarına Naklen veya Açıktan Yapılacak Atamalarda Uygulanacak Merkezi Sınav ile Giriş Sınavlarına İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmeliğin yürürlüğe girdiği 31.07.2008 tarihinde yükseköğretim kurumlarında bu kadro unvanlarında çalışmakta olanlar ile yükseköğretim kurumlarından ayrılan öğretim elemanlarının çalışmakta oldukları yükseköğretim kurumlarında veya başka yükseköğretim kurumlarında öğretim elemanı kadrolarına başvurularında, merkezi sınav; meslek yüksekokullarının öğretim elemanı kadrolarına başvurularda ise yabancı dil şartı aranmaz.

AÇIKLAMALAR

1-Adaylar başvurdukları bölüm/anabilim dalını belirten dilekçelerine; özgeçmişlerini, nüfus cüzdanı fotokopisi, Lisans/Lisansüstü diploma fotokopisi, Hizmet Belgesini (daha önce kamu hizmetinde bulunmuş olanlar için), alanında tecrübeli olduğunu gösterir belge (öğretim görevlisi, okutman ve uzman adayları için), Lisans Not Transkriptini, erkek adayların Askerlik Durum Belgesi, 1 adet vesikalık fotoğraf (son altı ay içinde çekilmiş olmalı) ve var ise yayınlanmış veya yayınlanacak olan bilimsel/sanatsal çalışmalarını ekleyerek Rektörlüğe şahsen veya posta yoluyla başvurmaları gerekmektedir.(Postadaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır)

2-Başvuran adayların koşullarının sonradan uygun olmadığının anlaşılması halinde atamaları yapılmayacak, yapıldı ise iptal edilecektir.

3-Bütün kadrolara başvuru süresi, bu ilanın yayımı tarihinden itibaren 15 gün olup, son başvuru tarihi tatile denk geldiği takdirde bir sonraki mesai saati bitimine kadar başvuru yapılabilecektir.

4- Ön değerlendirme ve sonuçlar üniversitemiz web sitesi (www.bingol.edu.tr) adresinde ilan edilecektir.

  Elektronik Haberleşme Mühendisliği Bölümü mezunu olmak Öğretim Görevlisi 2 08 Eylül 2009
  Hemşirelik Yüksek Okulu mezunu olmak Öğretim Görevlisi 1 08 Eylül 2009
  Su Ürünleri Fakültesi Mezunu olmak, Su Ürünleri Yetiştiriciliği Anabilim Dalında Yüksek Lisans Yapmış Olmak Öğretim Görevlisi 1 08 Eylül 2009

ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

1-Son başvuru tarihi ile 35 yaşından gün almamış olmak

  Hemşirelik veya Ebelik Yüksek Okulu mezunu olmak ve alanında doktora yapıyor olmak Araştırma Görevlisi 2 08 Eylül 2009
  Fakültelerin Sosyoloji Bölümü lisans Mezunu olmak ve alanında doktora yapıyor olmak Araştırma Görevlisi 1 08 Eylül 2009
  Ziraat Fakültesi veya Su Ürünleri Fakültesi mezunu olmak ve Balıkçılık Teknolojisi alanında doktora yapıyor olmak Araştırma Görevlisi 1 08 Eylül 2009

İlan Grubunda enson güncel ilanları bulabilirsiniz. Üye olarak ilanlara daha kısa sürede ulaşabilirsiniz. Hertürlü iş ilanı, akademik ilanlar, basın duyuruları, topluluk duyuruları gibi toplumun geneline hitap eden duyuruları yayınlıyoruz...
Lütfen dost ve arkadaşlarınızıda grubumuza davet ediniz.

http://groups.google.com.tr/group/ilangrubu/subscribe?hl=tr


Hiç yorum yok:

Popüler Yayınlar

Blog Widget by LinkWithin

İslam İlmihali