14 Ağustos 2009

Bayburt Üniversitesi Öğretim Elemanı Alım İlanı

BAYBURT ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜNDEN

2547 sayılı Kanun ve 31.07.2008 tarih ve 26953 sayılı Resmi Gazetede yayımlanarak yürürlülüğe giren “Öğretim Üyesi Dışındaki Öğretim Elemanı Kadrolarına Naklen veya Açıktan Yapılacak Atamalarda Uygulanacak Merkezi Sınav ile Giriş Sınavlarına İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmelik” hükümlerine göre Öğretim Elemanı alınacaktır. Adayların 657 sayılı Kanunun 48. maddesinde belirtilen şartları taşımak ve anılan yönetmelik hükümlerinde belirtilen koşulları yerine getirmeleri gerekmektedir.

Adayların; Dilekçe (başvurdukları bölüm, anabilim dalı ile yazışma adresi ve kendilerine kolay ulaşılabilmesi için telefon numarası yazılacaktır), özgeçmiş, ALES belgesi(ilgisine göre eşit ağırlıklı, sayısal yada sözelden) ile ÜDS veya KPDS belgesinin aslı veya noter tasdikli sureti, öğrenim belgesinin noter tasdikli sureti(Yurtdışından alınmış diplomalarının Yükseköğretim Kurulu Başkanlığınca denkliğinin onaylandığını gösterir belge), transkript, deneyim (tecrübe) belgesi, nüfus cüzdanı sureti ve iki adet vesikalık fotoğraftan oluşan bir dosya ile ilgili birime şahsen veya posta ile başvurmaları gerekmektedir. (Postadaki gecikmelerden kurumumuz sorumlu değildir.) (Herhangi bir kamu kurumunda çalışanların, çalıştıkları kurularından alacakları onaylı “Hizmet Belgesini” dosyalarına eklemeleri zorunludur.) Atamalar, kadronun niteliğine göre 2547 Sayılı Kanunun 31.,32., 33. ve 50. maddeleri uyarınca yapılacaktır. Ön değerlendirme ve sınav sonuçları www.bayburt.edu.tr web adresinden duyurulacaktır

  Bilgisayar Mühendisligi Bölümü mezunu olmak Öğretim Görevlisi 1 27 Ağustos 2009
  İİBF,Siyasal Bilgiler ve İktisat Fakültelerinin iktisat Bölümlerinden mezun olmak Öğretim Görevlisi 1 27 Ağustos 2009
  İİBF,Siyasal Bilgiler Fakültelerinin Maliye Bölümlerinden mezun olmak Öğretim Görevlisi 1 27 Ağustos 2009
  Elektrik ve Elektronik alanında Yükseklisans yapmış olmak Öğretim Görevlisi 1 27 Ağustos 2009
  Hukuk Fakültesi Mezunu olmak Öğretim Görevlisi 1 27 Ağustos 2009
  İİBF, Siyasal Bilgiler Fakültelerinin İşletme Bölümlerinden mezun olmak ve Muhasebe alanında yüksek lisans yapmış olmak. Öğretim Görevlisi 1 27 Ağustos 2009
  İİBF, Siyasal Bilgiler Fakültelerinin İşletme Bölümlerinden mezun olmak ve Muhasebe alanında yüksek lisans yapmış olmak. Öğretim Görevlisi 1 27 Ağustos 2009
  İİBF,Siyasal Bilgiler ve İşletme Fakültelerinin İşletme Bölümlerinden mezun olmak Öğretim Görevlisi 2 27 Ağustos 2009



Hiç yorum yok:

Popüler Yayınlar

Blog Widget by LinkWithin

İslam İlmihali