02 Kasım 2009

Sakarya Üniversitesi Öğretim Elemanı alım İlanı

SAKARYA ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ’NDEN

İLAN

2547 Sayılı Kanun ve Öğretim Üyesi Dışındaki Öğretim Elemanı Kadrolarına Naklen veya Açıktan Yapılacak Atamalarda Uygulanacak Merkezi Sınav İle Giriş Sınavlarına İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmelik’in ilgili maddelerine göre Üniversitemiz’e Öğretim Elemanı alınacaktır.

BAŞVURULARDA GENEL ŞARTLAR

1- 657 sayılı Kanunun 48 inci maddesinde belirtilen şartları taşımak,

2- Öğretim üyesi dışındaki öğretim elemanı kadrolarına naklen veya açıktan yapılan her türlü atamada ALES’den en az 70, Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Merkezi tarafından yapılan Kamu Personeli Yabancı Dil Bilgisi Seviye Tespit Sınavından (KPDS) veya Üniversitelerarası Kurul Yabancı Dil Sınavından (ÜDS) en az 50 puan veya eşdeğerliliği Yükseköğretim Kurulunca kabul edilen bir sınavdan bu puan muadili bir puan almış olmak,

3- Yabancı ülkelerden alınan diplomaların denkliğinin onaylanmış olması gerekmektedir.

şartları aranır.

BAŞVURU ŞEKLİ ve EKLENECEK BELGELER

Öğretim Görevlisi kadrosu için adayların Başvuru Formuna özgeçmişlerini, 2 fotoğrafını, Nüfus Cüzdanı fotokopisi, eserlerini, hizmet ve Öğrenim Belgeleri, Lisans Mezuniyet Transkripti, Yüksek Lisans mezunu olmak, ALES'ten en az 70 puan ile KPDS veya ÜDS'den en az 50 puan aldığını belgeleyen bir evrakla veya eşdeğerliliği kabul edilen bir sınavdan bu puan muadili bir puan aldığını gösteren belge ile birlikte Personel Dairesi Başkanlığına şahsen veya posta ile başvurmaları gerekmektedir. Posta ile yapılacak başvurularda gecikmeler dikkate alınmayacaktır.

MUAFİYETLER

Doktorasını tamamlamış olanlar, Yönetmelik yürürlüğe girdiği tarihte yükseköğretim kurumlarında bu kadro unvanlarında çalışmakta olanlar ile yükseköğretim kurumlarından ayrılan öğretim elemanlarının çalışmakta oldukları yükseköğretim kurumlarında veya başka yükseköğretim kurumlarında öğretim elemanı kadrolarına başvurularında, merkezi sınav şartı aranmaz.

Son başvuru tarihi ilanın Duyuru Başlama Tarihini müteakip 15 (onbeş) gündür.

e-posta ile yapılacak başvurular kabul edilmeyecektir.

Başvuru Formu Üniversitemiz web adresinden (www.sakarya.edu.tr) temin edilebilir.

  Sınıf Öğretmenliği Bölümü mezunu olmak. Sınıf Öğretmenliği Anabilim Dalında Yüksek Lisans yapmış olmak. Öğretim Görevlisi 1 16 Kasım 2009


--
Alemin Portalı
Tüm Alem Burada
http://aleminportali.com
------------------------------------------
İlan Grubu
http://groups.google.com.tr/group/ilangrubu/subscribe?hl=tr

Hiç yorum yok:

Popüler Yayınlar

Blog Widget by LinkWithin

İslam İlmihali