24 Kasım 2009

Mardin il özel idaresi sözleşmeli personel alım ilanı

MARDİN İL ÖZEL İDARESİ

İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü

SÖZLEŞMELİ PERSONEL GİRİŞ (SÖZLÜ) SINAVI

İLANI

1- SINAVIN AMAÇ ve KAPSAMI:

1.1) İlimiz Merkez Gül Mahallesi 134 ada, 6 parselde ve kentsel sit alanı içerisinde bulunan mülkiyeti maliye hazinesine ait ve İl Özel İdaresine tahsisli, tescilli taşınmazın (VAK-SA) Sabancı Vakfı tarafından, Sakıp Sabancı Mardin Kent Müzesi, Dilek Sabancı Sanat Galerisi olarak restorasyonu tamamlanmış, İl Özel İdaresine devri öngörülmüş ve 01.10.2009 tarihinde açılışı yapılmıştır. İdaremizce Özel Müzeler ve Denetimleri Hakkında Yönetmelik hükümleri uyarınca işletilmesi amacıyla, 5302 sayılı İl Özel İdare Kanunu’nun 36. maddesinin 2. fıkrası ve 5393 sayılı Belediye Kanunun 49. maddesinin 3. fıkrası hükümlerince tam zamanlı sözleşmeli bir adet “SANAT TARİHÇİSİ” personeli alımı yapılacaktır.

1.2) Giriş Sınavı; sözlü/mülakat olarak tek aşamada yapılacaktır.

Sözlü sınavda; Adayların kavrayış, ifade ve temsil kabiliyeti, muhakeme gücü, davranış ve tepkilerinin mesleğe uygunluğu gibi niteliklere sahip olup, olmadığı da göz önünde bulundurulur.

1.3) Sınav için başvuran adayların ibraz edecekleri belgede yazılı olan yabancı dil (en yüksek puandan) puanı esas alınarak yapılacak sıralamaya göre ve (1.1) bendinde belirtilen meslek grubundan en fazla 10 katı hesap edilerek toplam 10 kişi mülakat/ sözlü sınavına çağrılacaktır. Sınav tarihi ve sınava çağrılacak adayların listesi Mardin Valiliği WEB sayfasından (www.mardin.gov.tr) duyurulacak, adayların adresine yazılı olarak ayrıca bildirilecektir.

1.4)Adaylardan başvuru veya atama işlemleri için istenen belgelerde gerçeğe aykırı beyanda bulunduğu tespit edilenlerin sınavları geçersiz sayılır ve atamaları yapılmaz. Bunların atamaları yapılmış olsa dahi iptal edilir. Bu kişiler hiçbir hak talep edemezler ve haklarında; 26.09.2004 tarihli ve 5237 sayılı Türk Ceza Kanununun ilgili hükümleri uygulanmak üzere Cumhuriyet Başsavcılığına suç duyurusunda bulunulur.

1.5) Sınav sonuçları, sınav tarihini takip eden on beş gün içinde açıklanır. Sonuçlar Mardin Valiliği WEB sayfasından (www.mardin.gov.tr) duyurulacak, adayların adresine yazılı olarak ayrıca bildirilecektir.

2-SINAVA BAŞ VURU ŞEKLİ:

2.1) Adaylar; ilan ekinde yer alan “İş Talep Formunu” elektronik ortamda doldurarak, 20/11/2009 tarihinden 05/12/2009 tarihi, mesai saati bitimine kadar elektronik ortamda 47ilozelidare@icisleri.gov.tr. e-posta adresine gönderecek, aday tarafından elektronik ortamda hatasız ve eksiksiz doldurulan formun çıktısı alınacaktır.

2.2) Giriş sınavına katılmaya hak kazanan adaylar, sınav tarihinde İş Talep Formunun çıktısını imzalı ve resim yapıştırılmış olarak ilgili sınav komisyonuna elden teslim edeceklerdir. İş Talep Formunun çıktısını imzalı ve resimli teslim etmeyen adaylar sınava alınmayacaklardır.Posta ile yapılan baş vurular kabul edilmeyecektir.

3-SINAVIN YERİ : İl Özel İdaresi İl Genel Meclisi Toplantı Salonu- 13 Mart Mahallesi Karanfil Sokak

No:1 Valilik Yanı Yenişehir/MARDİN

4-SINAV İÇİN BAŞVURU ŞARTLARI:

4.1) 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu’nun 48. maddesinde belirtilen şartları taşımak,

4.2) En az 4 yıllık lisans eğitimi veren yurt içi veya yurt dışındaki (denkliği Yüksek Öğretim Kurumu tarafından

kabul edilen) yüksek öğretim kurumların “Sanat Tarihi” bölümünden mezun olmak.

4.3) 2008 ve/veya 2009 yıllarında Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Merkezi (ÖSYM) tarafından yapılan Kamu Personeli Seçme Sınavının (KPSS) KPSSP3 puan türünden en az 70 puan almış olmak,

4.4) Son beş yıl içerisinde Kamu Personeli Yabancı Dil Bilgisi Seviye Tespit Sınavında (KPDS) İngilizce veya Almanca (yalnız birinden) en az 70 puan almış veya geçerlilik süresi dolmamış buna denk kabul edilen uluslar arası geçerliliği bulunan belgeye ( TOEFL’ den en az 173, IELTS ‘ten en az 6 puan almış olmak ) sahip olmak,

4.5) Erkek adayların sınav tarihine kadar askerlik görevini yapmış, ertelemiş veya muaf olmaları,

4.6) Görevini devamlı yapmasına engel olabilecek vücut veya akıl hastalığı ile özürlü olmamaları.

5- SINAV İÇİN İSTENEN BELGELER:

5.1-Sınav esnasında istenen belgeler:

5.1.1) İş talep formu (ıslak imzalı ve resimli)

5.1.2) Nüfus Cüzdanı Fotokopisi,

5.1.3) 4 adet vesikalık fotoğraf,

5.1.4) KPSS sonuç belgesi ile Yabancı Dil belgesinin aslı veya noter onaylı sureti,

5.2 Sınavda başarılı olan adaylardan atama yapılmadan önce istenecek belgeler:

5.2.1) Yüksek öğrenim diplomasının veya çıkış belgesinin aslı veya noter onaylı sureti,

5.2.2) Sabıkasının bulunmadığına ilişkin Cumhuriyet Savcılığından son üç ay içerisinde alınmış belgenin aslı,

5.2.3) Sağlık Kurulu raporu,

5.2.4) Erkek adaylar için askerlik belgesi aslı veya onaylı sureti.

Kamuoyuna ilanen duyurulur.



--
Yeni İç Giyim Adresiniz
http://www.sivas.mlm-future.com/shop.php?lang=tr&cms_nav_id=147
---------------------------------------------------------------------------------
Alemin Portalı
Tüm Alem Burada
http://aleminportali.com
------------------------------------------
İlan Grubu
http://groups.google.com.tr/group/ilangrubu/subscribe?hl=tr

Hiç yorum yok:

Popüler Yayınlar

Blog Widget by LinkWithin

İslam İlmihali