25 Aralık 2009

Giresun Üniversitesi Öğretim Elemanı Alım İlanı

GİRESUN ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ’NDEN

Üniversitemiz Devlet Konservatuvarında istihdam edilmek üzere, 2547 sayılı Kanunun ilgili maddeleri ve 31.07.2008 tarih ve 26953 – 19.09.2009 tarih ve 27354 sayılı Resmi Gazete’lerde yayımlanan “Öğretim Üyesi Dışındaki Öğretim Elemanı Kadrolarına Naklen veya Açıktan Yapılacak Atamalarda Uygulanacak Merkezi Sınav İle Giriş Sınavlarına İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmelik” hükümleri uyarınca öğretim elemanı alınacaktır.

BAŞVURU ŞARTLARI

1. 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 48. maddesinde belirtilen şartları taşımak.

2. En az lisans mezunu olmak ve belgelendirmek kaydıyla mezuniyet sonrası alanları ile ilgili iki yıl tecrübeli olmak. Yüksek Lisans belgesine sahip adaylarda iki yıl tecrübe şartı aranmaz.

3. ALES’ten 70 puan almış olmak. (Hangi puan türünde ALES’ ten en az 70 puan sağlıyorsa o alan dikkate alınacaktır).

4.Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Merkezi tarafından yapılan KPDS veya ÜDS’ den en az 50 puan veya eşdeğerliliği Yükseköğretim Kurulunca kabul edilen bir sınavdan bu puan muadili bir puan almış olmak.

MUAFİYET

1.Doktorasını tamamlamış olanlar, Tıpta Uzmanlık Tüzüğü hükümlerine göre uzmanlık eğitimini tamamlayanlar, bu Yönetmelik yürürlüğe girdiği tarihte yükseköğretim kurumlarında bu kadro unvanlarında çalışmakta olanlar ile yükseköğretim kurumlarından ayrılan öğretim elemanlarının çalışmakta oldukları yükseköğretim kurumlarında veya başka yükseköğretim kurumlarında öğretim elemanı kadrolarına başvurularında, merkezi sınav (ALES) şartı aranmaz.

BAŞVURU ŞEKLİ VE İSTENEN BELGELER

1. Dilekçe (Başvurulan anabilim/anasanat dalı /Bölüm ve Program , Adı Soyadı ,Yazışma Adresi ve Tel. Numarası açıkça belirtilecektir.)

2. Özgeçmiş.

3. Erkek adaylar için askerlik durumlarını gösteren belge.

4. Nüfus cüzdanı fotokopisi.

5. Diploma veya geçici mezuniyet belgesi noter onaylı sureti ve mezuniyet transkriptleri (yabancı yükseköğretim kurumu mezunlarının diplomalarının Yükseköğretim Kurulu Başkanlığınca denkliğini gösteren onaylı belge).

Not: Şahsen başvurularda belgelerin aslı ibraz edilecek, fotokopileri alınıp onaylanacaktır.

6. İki adet fotoğraf (4,5x6 cm. ebadında vesikalık).

7. ALES Belgesi.

8. Yabancı Dil Belgesi (KPDS, ÜDS veya eşdeğerliliği).

9. Hizmet Belgesi (Halen bir kamu kurumunda çalışmakta olanlar ile bir fiil ilgili alanda çalışıyor olanlar veya ayrılmış olanlar getireceklerdir).

10. İlan edilen kadroya bağlı olarak varsa yüksek lisans veya doktora belgesinin onaylı örneği.

NOT: Tüm belgelerin asılları sınavın kazanılması durumunda ibraz edilmek zorundadır. Başvuran adayların koşullarının sonradan uygun olmadığının anlaşılması halinde atamaları yapılmayacak, yapıldıysa iptal edilecektir. Başvuruda bulunan aday bu şartı kabul etmiş sayılır. Ön Değerlendirme Sonucu ve Sınav Sonucu Üniversitemiz İnternet sitesinde yayınlanacaktır.

BAŞVURU YERİ: Personel Daire Başkanlığı’na şahsen ve ya posta yoluyla yapılacaktır. Başvuru süresi duyuru başlama tarihinden itibaren 15 (on beş) gündür. Belgesi eksik olan adayların müracaatları kabul edilmeyecektir. Postadaki gecikmelerden Üniversitemiz sorumlu değildir.)

İlan Tarihi: 23 Aralık 2009

Son Başvuru Tarihi: 06 Ocak 2010

Ön Değerlendirme Sonuç Açıklama Tarihi: 20 Ocak 2010

Sınav Tarihi:27 Ocak 2010

Sonuç Açıklama Tarihi: 29 Ocak 2010

  Türk Halk Oyunları Bölümü: Türk Musukisi Devlet Konservatuvarı veya Devlet Konservatuvarı Türk Halk Oyunları Bölümü mezunu olmak. Öğretim Görevlisi 3 06 Ocak 2010


--
Yeni İç Giyim Adresiniz
http://www.sivas.mlm-future.com/shop.php?lang=tr&cms_nav_id=147
---------------------------------------------------------------------------------
Alemin Portalı
Tüm Alem Burada
http://aleminportali.com
------------------------------------------
İlan Grubu
http://groups.google.com.tr/group/ilangrubu/subscribe?hl=tr

Hiç yorum yok:

Popüler Yayınlar

Blog Widget by LinkWithin

İslam İlmihali