11 Aralık 2009

AdWords Görüntülü Reklam Oluşturucu'daki yenilikleri öğrenin

AdWords Görüntülü Reklam Oluşturucu'daki yenilikleri öğrenin 
Çarpıcı ve dikkat çekici reklamlar oluşturmanıza yardımcı olan, ücretsiz Görüntülü Reklam Oluşturucu aracımızı artık kullanmadığınızı fark ettik.  Size, aracı daha da iyi hale getiren en son güncellemeleri bildirmek ve bu reklamların etkisini kanıtlayan, yakın zamanda yapılmış bazı araştırmaların sonuçlarını iletmek için yazıyoruz.  Bu araca bir şans daha vermeniz durumunda pişman olmayacağınıza inanıyoruz.

Daha kaliteli ve daha çok reklam
    Katalogumuza, dönemlik temalardan, gösterişli ve profesyonel şablonlara kadar 100'den fazla yeni reklam şablonu ekledik. Ayrıca, reklamları görsel açıdan son derece çekici hale getirmek için kullanabileceğiniz 13 premium yazı tipi de ekledik. Bunlar arasında, News Gothic, Gill Sans, Futura ve Nimbus Sans yazı tipleri bulunmaktadır.
Sınıfının en iyisi performans
Yaptığımız en son araştırmalar, Görüntülü Reklam Oluşturucu reklamlarının, en az Google İçerik Ağı'ndaki diğer görüntülü reklamlar kadar veya onlardan daha iyi performans gösterdiğini ortaya koymuştur. * Elde edilen en son veriler, hem Arama hem de İçerik Ağlarında reklam yayınlayan reklamverenler için, görüntülü reklamların, kullanıcıları müşterilere dönüştürme açısından arama ağı kampanyaları kadar uygun maliyetli olabileceğini göstermektedir.**

Daha fazla trafik ve daha fazla satış fırsatları
Çevrimiçi olarak düzenlenen bir panel, görüntülü reklamla karşılaşan kullanıcıların, görüntülü reklamı görmeyen kullanıcılara göre markanın anahtar kelimelerini arama olasılığının %136 ve reklamverenin web sitesini ziyaret etme olasılığının %268 daha fazla olduğunu göstermiştir.  Bu, arama ağı reklamlarınızın daha fazla gösterim alacağı, daha fazla potansiyel satış ve daha fazla satış elde edileceği anlamına gelmektedir.***

Kampanyanıza bir Görüntülü Reklam Oluşturucu reklamı eklemek için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz:
1. www.adwords.google.com.tr adresinden hesabınıza giriş yapın.
2. Kampanya özetinizin Reklamlar sekmesini tıklayın.
3. Yeni Reklam'ı ve ardından, açılır menüden Görüntülü Reklam Oluşturucu'yu seçin.

Google İçerik Ağı'nda yeni bir görüntülü reklam kampanyası oluşturup ilgili kampanyayı optimize etmek ve izlemek için, adım adım açıklamalı bu Başlangıç Kılavuzu'nu inceleyebilirsiniz.
Ayrıca, Görüntülü Reklam Oluşturucu aracının nasıl kullanıldığı hakkındaki kısa videomuzu da izleyebilirsiniz.


Görüntülü Reklam Oluşturucu'daki yenilikleri yararlı bulmanızı umar, yeni görüntülü reklamlarınızda başarılar dileriz.

Saygılarımızla,
Google AdWords Ekibi

Kaynaklar:
* Görüntülü Reklam Oluşturucu reklamları, İçerik Ağındaki tüm görüntülü reklamlara göre daha yüksek tıklama oranlarına ve bunlarınkine benzer tıklama başına maliyetlere sahiptir.
** 2008'in Kasım ayında yaptığımız analizde, reklamverenlerin medyan alt kümesini inceledik ve reklamverenler için medyan İçerik/Arama Ağı EBM oranının %97,4 olduğunu saptadık. Ancak, sonuçlar her bir reklamverene özgü koşullara göre değişebileceğinden, reklamverenlerin tümü için aynı sonuçlar geçerli olmayacaktır.
*** comScore çevrimiçi paneli; Genel araştırma havuzu: 67 araştırma





--
Yeni İç Giyim Adresiniz
http://www.sivas.mlm-future.com/shop.php?lang=tr&cms_nav_id=147
---------------------------------------------------------------------------------
Alemin Portalı
Tüm Alem Burada
http://aleminportali.com
------------------------------------------
İlan Grubu
http://groups.google.com.tr/group/ilangrubu/subscribe?hl=tr

Hiç yorum yok:

Popüler Yayınlar

Blog Widget by LinkWithin

İslam İlmihali