08 Haziran 2009

Dogada Soyutlamalar-Christine AMAT

Christine AMAT



Christine Amat


Born in Bordeaux in 1968, waitress in bars and restaurants, I dream to change lives. Creative, full-color head, I decide to stop hotellerie to make the photo, I discovered the world through a goal, stopping on the people and landscapes that me speak.

After purchasing my Nikon D70 in February 2005, I join the forums photos on Web, I look, I read... I'll take the criticism, sometimes poorly… After many mistakes, having too determined, or not enough, I find my style, I like how the colors work, the densities… I realize that I lack of bases, but I love what I do, and I continue to move forward. December 2006, I decided to start my professional photographer life after beautiful meetings, after much work, I realize my childhood dream to become a photographer, and I continue to give me pleasure.

In my 38 th year of life, I challenge myself to live my passion. Now 4 years later, still passionate, I wonder how I was doing before when I did not Picture.

Christine AMAT

Çeviri (translation by) : Şebnem AYKOL

1968 Bordeaux doğumlu, bar ve restorantlarda garsonken, hayatımı değiştirme hayalini kuruyordum. Yaratıcı, renkli hayal gücümle, hizmet sektörünü bırakarak, fotoğraf çekmeye karar verdim, bana bir şeyler ifade edip, konuşan insanlar ve peyzajlar üzerine odaklanarak, dünyayı başka bir biçimde keşfettim.

2005, Şubat ayında Nikon D70’imi aldıktan sonra, internette fotoğraf forumlarına katıldım, baktım, okudum… Eleştirileri, bazen acımasızca olsa da göğüsledim. Birçok hatadan sonra, ne istediğimi bildiğim ya da o kadarını yapabildiğim için kendi stilimi buldum, renklerin işleyişi ve yoğunlukları hoşuma gidiyordu. Altyapımda eksikler vardı, ancak neyi yapmak istediğimi biliyordum ve ilerlemeye devam ettim. Aralık, 2006’da birçok başarılı konferans ve çok çalışma sonrası, profesyonel fotoğrafçılık hayatıma başladım. Çocukluğumdaki fotoğrafçı olma hayalimi gerçekleştirdim ve beni daha mutlu etmesi için devam ediyorum.

Hayatımın 38. yılında, tutkumu yaşamak için kendime meydan okudum. Bugün 4 yıl sonrasında, hala tutkuluyum ve fotoğraf çekmeden öncesinde nasıl yaşıyormuşum şaşırıyorum.

Christine AMAT



























--
fotografdunyasi@yahoogroups.com

http://arewefunny.blogspot.com/
http://sevgi-durmaz.blogspot.com/


Hiç yorum yok:

Popüler Yayınlar

Blog Widget by LinkWithin

İslam İlmihali