15 Haziran 2009

20 bin Ana Sınıfı öğretmeni atanacak

"Zorunlu Ana Okulları Projesi" çerçevesinde 30 ilde anaokuluna zorunlu öğrenci kaydı başladı.
Milli Eğitim Bakanı Nimet Çubukçu bu 30 ilin valisini 11 Haziran'da Ankara'ya çağırdı. 81 ilde zorunlu eğitim dokuz yıla çıkartılıncaya kadar 20 bin okul öncesi öğretmeni atanacak.

Bakan Çubukçu, 2009-2010 eğitim döneminde 30 ilde pilot olarak uygulamaya girecek "Zorunlu Ana Okulları Projesi"ne onay verdi. Zorunlu eğitimin 30 ilde dokuz yıla çıkartılması okul öncesi eğitim öğretmenliği branşında yapılacak atamaları da etkileyecek. MEB Okul Öncesi Genel Müdürlüğü yetkilileri, Türkiye genelinde zorunlu eğitime geçilmesi durumunda 20 bin öğretmene ihtiyaç duyulacağını belirtti. Zorunlu eğitim şu illerde başlıyor: "Amasya, Artvin, Bilecik, Bolu, Burdur, Çanakkale, Denizli, Edirne, Eskişehir, Gümüşhane, Kırklareli, Kütahya, Muğla, Nevşehir, Rize, Sakarya, Sinop, Tunceli, Uşak, Yozgat, Bayburt, Karaman, Kırıkkale, Ardahan, Yalova, Kilis, Konya, Hatay, Ağrı, Van."

Hiç yorum yok:

Popüler Yayınlar

Blog Widget by LinkWithin

İslam İlmihali