02 Haziran 2009

Karabük Üniversitesi Öğretim elemanı alım İlanı

KARABÜK ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ’NDEN

Üniversitemiz birimlerine, 2547 sayılı Kanun’un ilgili maddeleri ile 31.07.2008 tarihli ve 26953 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan “Öğretim Üyesi Dışındaki Öğretim Elemanı Kadrolarına Naklen veya Açıktan Yapılacak Atamalarda Uygulanacak Merkezi Sınav ile Giriş Sınavlarına İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmelik” hükümleri çerçevesinde öğretim elemanı alınacaktır.

A. GENEL ŞARTLAR

a) 2547 sayılı Kanun ve ilgili yönetmelik esasları ile 657 Sayılı Devlet Memurları Kanunu’nun 48. maddesinde belirtilen şartları taşımak

b) Öğretim Üyesi dışındaki öğretim elemanı kadrolarına naklen veya açıktan yapılan her türlü atamada ALES’den en az 70 (Yetmiş), ÖSYM tarafından yapılan KPDS veya ÜDS’den en az 50 puan veya eşdeğerliliği Yükseköğretim Kurulunca kabul edilen bir sınavdan bu puan muadili bir puan almış olmak

c) Yabancı ülkelerden alınan diplomaların denkliğinin onaylanmış olması gerekir

d) Erkek adaylar için askerlik durum belgesi (terhis, tecil veya muaf olduğunu gösterir belge)

B. ÖZEL ŞARTLAR

1. ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

a) - Son başvuru tarihi itibariyle 35 yaşından gün almamış olmak.

b) - 100 tam not üzerinden en az 65, 4 tam not üzerinden en az 2.50 lisans mezuniyet notuna sahip olmak.

- Adayların başvurdukları kadro derecesini kazanmış hak olarak almaları gerekmektedir.

C. BAŞVURU YERİ VE İSTENEN BELGELER

Başvuru Formu (http://www.karabuk.edu.tr adresinden temin edilebilir), Dilekçe, ALES Belgesi, Yabancı Dil Belgesi (ÜDS-KPDS) Lisans Belgesi, Lisans Transkripti, İş Tecrübe Belgesi, Nüfus Cüzdanı Örneği, 3 Adet Fotoğraf, Özgeçmiş, Askerlik Durum Belgesi, Personel Hizmet Belgesi (kamuda çalışanları için), Yüksek Lisans veya Doktora Belgesi.

Adaylar, başvuru için gerekli tüm belgeleri orta boy bir zarf içine yerleştirerek başvurmak istediği kadronun bağlı olduğu Fakülte/Yüksekokul yada Meslek Yüksekokuluna şahsen veya posta ile göndermelidirler. Süresi içinde yapılmayan ya da eksik belge ile yapılan başvurular dikkate alınmayacak olup, posta ile yapılacak başvuruların son başvuru tarihinden önce ulaşmış olması gerekmektedir.

NOT: Tüm belgelerin aslı veya onaylı örnekleri gönderilmelidir. Resmi kurumlarca “Aslı Gibidir” yapılan belgeler geçerli kabul edilecektir.

Başvuru Telefonları:

(Alan Kodu: 0 370)

Teknik Eğitim Fakültesi 4338200-10

NOT: Üniversitemiz web adresinde yayınlanacak duyurular tebligat niteliğindedir.

Bilgisayar Mühendisliği, Matematik Bölümü mezunu veya Teknik Eğitim Fakültesi Elektronik ve Bilgisayar Eğitimi Bölümü Mezunu Olmak. Araştırma Görevlisi 2 11 Haziran 2009

Hiç yorum yok:

Popüler Yayınlar

Blog Widget by LinkWithin

İslam İlmihali