02 Haziran 2009

Hayvanlara sorulan soruların cevapları:)))

Kokarcaya " Niçin düşmana pis kokulu sıvı fışkırtıyorsunuz ? demişler. "Kimyasal silah İnsan haklarına aykırı, hayvan haklarına değil !
''''Ayrıca Bush benden şüphelenmiyor." Demiş.

: Sivrisineğe " Niçin insanları sokuyorsun ? " demişler. " Ben önce vızvızlayıp espiri yapıyorum. Anlamazlarsa iğnemle gıdıklıyorum ! " demiş.

: Keçiye " Ne inatçı bir hayvansın ? " demişler. "İnadım aklıma güvenimdendir . Yoksa bende koyun gibi kim ne derse yapardım ! " demiş.

: Kirpiye " Hayatından memnun musun ? " demişler. '''' Hayatımız diken üstünde ! " demiş.

: Yılana " Niçin eğri büğrü gidiyorsunuz ? " demişler. " Dosdoğru gitmekle düşmana yem olurum. Köşeleri hiç dönemem " demiş.

: Koyuna " Neden sürü halinde yaşıyorsunuz ? " demişler. " O bizim sosyalliğimizi gösterir " demiş.

: Kekliğe " Bu kafes mahkûmiyeti nereden geliyor ? " demişler. " Soydaşlarımıza ihanetin bedeli " demiş.

: Ata " Niçin at gözlüğü takıyorsun ? " demişler. " Soruyu yanlış yere sordunuz. Bunu insanlara sorun ! " demiş.

: Tilkiye " Bu hilekârlığı nasıl öğrendin ? " demişler. " Seçim öncesi politikacıları dinledim." Demiş.

: İneğe " Ne kadar obursunuz ? " demişler. Hayalî ihracatçılara ve banka hortumcularına göre biz oruçlu sayılırız." Demiş

Hiç yorum yok:

Popüler Yayınlar

Blog Widget by LinkWithin

İslam İlmihali