29 Eylül 2009

Gebze Yüksek Teknoloji Üniversitesi Öğretim Elemanı Alım İlanı

T.C. GEBZE YÜKSEK TEKNOLOJİ ENSTİTÜSÜ REKTÖRLÜĞÜ’NDEN

Enstitümüz Fen Fakültesi Kimya Bölümüne 2547 Sayılı Kanun ile “Öğretim Üyesi Dışındaki Öğretim Elemanı Kadrolarına Naklen veya Açıktan Yapılacak Atamalarda Uygulanacak Merkezi Sınav ile Giriş Sınavlarına İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmelik” uyarınca Araştırma Görevlisi alınacaktır.

BAŞVURULARDA GENEL ŞARTLAR

- 657 Sayılı Kanun’un 48. maddesinde belirtilen genel şartları taşımak.

- Başvurularda merkezi sınavdan (ALES) (atama yapılacak programın lisans / önlisans eğitimine hangi alanda öğrenci alınıyorsa o alanda) en az 70 puan, (Doktorasını tamamlamış olanlar, Meslek Yüksekokullarının Yükseköğretim Kurulu tarafından belirlenen uzmanlık alanlarına atanacaklar, 31.07.2008 tarihinde yükseköğretim kurumlarında bu kadro unvanında çalışmakta olanlar ile yükseköğretim kurumlarından ayrılanlar merkezi sınavdan (ALES) muaftır), Meslek Yüksekokullarının öğretim elemanı kadrolarına başvurularda yabancı dil şartı aranmaz.

- Kamu Personeli Yabancı Dil Bilgisi Seviye Tespit Sınavından (KPDS) veya Üniversitelerarası Kurul Yabancı Dil Sınavından (ÜDS) en az 50 puan veya eşdeğerliliği Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı’nca kabul edilen bir sınavdan bu puan muadili bir puan almış olmak.

- Yabancı ülkelerden alınan diplomaların denkliğinin onaylanmış olması gereklidir.

ÖZEL ŞARTLAR

- Son başvuru tarihi itibariyle 35 yaşından gün almamış olmak.

- Organik Kimya Anabilim Dalında Yüksek Lisans (hazırlık hariç) veya Doktora öğrencisi olmak.

MUAFİYET

- Doktorasını tamamlamış olanlar, bu Yönetmelik yürürlüğe girdiği tarihte yükseköğretim kurumlarında bu kadro unvanlarında çalışmakta olanlar ile yükseköğretim kurumlarından ayrılan öğretim elemanlarının çalışmakta oldukları yükseköğretim kurumlarında veya başka yükseköğretim kurumlarında öğretim elemanı kadrolarına başvurularında, merkezi sınav şartı aranmaz.

BAŞVURU ŞEKLİ VE EKLENECEK BELGELER

Araştırma Görevlisi kadrosuna başvurularda adaylar başvuru genel ve özel şartlarına göre aşağıdaki onaylı belgeleri dilekçelerine eklemeleri gerekmektedir.

Adaylar başvurularını başvurdukları bölüm/anabilim dalını belirten dilekçeleri ile Fen Fakültesi Dekanlığına şahsen veya Posta (Gebze Yüksek Teknoloji Enstitüsü Muallimköy Kampüsü ) adresine yapabilecektir. Dilekçeleri ekine; özgeçmiş, nüfus cüzdan fotokopisi, fotoğraf, Merkezi Sınavı belgesi (ALES), Kamu Personeli Yabancı Dil Bilgisi Seviye Tespit Sınavı (KPDS) veya Üniversitelerarası Kurul Yabancı Dil Sınavı (ÜDS) puanını gösterir belge veya eş değerliği kabul edilen bir sınavdan almış olduklarını puanı gösteren belge, Diplomaları ile birlikte var ise ilgili dalda bilimsel çalışmalarını kapsayan dosyayı vereceklerdir.

Adaylar başvurularını başvurdukları bölüm/anabilim dalını belirten dilekçeleri ile Mühendislik Fakültesi Dekanlığına şahsen veya Posta (Gebze Yüksek Teknoloji Enstitüsü Çayırova Kampüsü ) adresine yapabilecektir. Dilekçeleri ekine; özgeçmiş, nüfus cüzdan fotokopisi, fotoğraf, Merkezi Sınavı belgesi (ALES), Kamu Personeli Yabancı Dil Bilgisi Seviye Tespit Sınavı (KPDS) veya Üniversitelerarası Kurul Yabancı Dil Sınavı (ÜDS) puanını gösterir belge veya eş değerliği kabul edilen bir sınavdan almış olduklarını puanı gösteren belge, Diplomaları ile birlikte var ise ilgili dalda bilimsel çalışmalarını kapsayan dosyayı vereceklerdir.

* Posta ile yapılacak başvurularda gecikmeler dikkate alınmayacaktır *

** Ön değerlendirme sonuçları ve kesin sonuçlar Enstitümüz web adresinde yayınlanacak olup bu aynı zamanda tebligat niteliğinde olacaktır. Ayrıca tebligat yapılmayacaktır.**

  Enstitümüz Fen Fakültesi Kİmya Bölümü Organik Kimya Anabilim Dalına Araştırma Görevlisi alınacaktır. Araştırma Görevlisi 1 12 Ekim 2009
  Enstitümüz Fen Fakültesi Kİmya Bölümü Fizikokimya Anabilim Dalına Araştırma Görevlisi alınacaktır. Araştırma Görevlisi 1 12 Ekim 2009
  Enstitümüz Fen Fakültesi Kimya Bölümü Anorganik Kimya Anabilim Dalına Araştırma Görevlisi alınacaktır. Araştırma Görevlisi 1 12 Ekim 2009
  Enstitümüz Mühendislik Fakültesi Malzeme Bilimi ve Mühendisliği Bölümü Seramik Malzemeler Anabilim Dalına Araştırma Görevlisi alınacaktır. Araştırma Görevlisi 1 15 Ekim 2009


--
MLM Future
Alışveriş yaparak para kazanma yolu
http://www.sivas.mlm-future.com
------------------------------------------
İlan Grubu
http://groups.google.com.tr/group/ilangrubu/subscribe?hl=tr

Hiç yorum yok:

Popüler Yayınlar

Blog Widget by LinkWithin

İslam İlmihali