19 Mayıs 2010

İzzet Şahin Türkiye'ye geldi

İzzet Şahin Türkiye'ye geldi
İzzet Şahin Türkiye'ye geldi
İsrail tarafından haksızca 20 gün cezaevinde tutulan İHH Batı Şeria Temsilcisi İzzet Şahin, serbest bırakıldı. Şahin için Atatürk Havaalanında bir karşılama töreni düzenlendi. Karşılamaya Şahin'in mesai arkadaşları ve çok sayıda İHH gönüllüsü katıldı. Saat 22.30'da THY uçağıyla gelen Şahin, çocuklarına ve eşine sarılarak hasret giderdi.

Basın mensuplarının sorularını cevaplayan Şahin, "Ben İsrail zindanlarında 20 gün kaldım. Ama yıllardır dört duvar arasında kalan binlerce masum insan var. İsrail hapishanelerinde yıllarını kaybeden Filistinlilerin serbest bırakılmasını temenni ediyorum" dedi. 
Şahin, konuşmasında serbest bırakılması için girişimlerde bulunan Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, Başbakan Tayip Erdoğan, Dış İşleri Bakanı Ahmet Davutoğlu, Türkiye'nin İsrail büyükelçisine, milletvekillerine ve tüm medya kuruluşlarına teşekkür etti. 
Şahin, "Sizi ne ile suçladılar?" sorusuna "Somut bir suç bulamadılar. Benim şahsımı suçlamaktan çok çalıştığım kurumu sorguladılar. Hukuki bir yargılamadan çok siyasi bir yargılamayla karşı karşıya kaldım. Yardım faaliyetlerimizden rahatsız oldular" dedi. 
İHH Başkanı Bülent Yıldırım ise "İsrail, gemi hareketini önlemek için Şahin'i rehin aldı. Umarım bir daha böyle bir hata yapmazlar. Bugün bir güzel bir de acı bir haber aldık. Afganistan'da düşen uçakta iki arkadaşımız vardı. Acıyı ve sevinci bir arada yaşadık. Yeryüzündeki bütün acıların sona ermesini diliyorum" şeklinde konuştu. 
Resimleri Büyütmek için Resimlerin Üzerine Tıklayınız...

Hiç yorum yok:

Popüler Yayınlar

Blog Widget by LinkWithin

İslam İlmihali