16 Mart 2010

GSM Sektöründe bir ilk...

GSM  Sektöründe bir ilk...Cep telefonu servis merkezinde bir ilk LG tarafından gerçekleştirildi. İşte yeni hizmetten detaylar...

LG Electronics Türkiye, GSM sektöründe bir "ilk"e imza atarak, kendi yatırımıyla kurduğu ilk yüz yüze cep telefonu servis merkezini, LG Orta Doğu Bölge CEO'su K. W. Kim'in katılımıyla İstanbul Mecidiyeköy'de açtı.

LG, 2012 yılına kadar 6 ilde açacağı 7 cep telefonu servis merkeziyle, çözüm odaklı hizmet anlayışı doğrultusunda tüketicilere anında, yüz yüze teknik servis hizmeti sunacak

Yeni açılan LG Cep Telefonu Servis Merkezi, farklı bir hizmet anlayışı olan "yüz yüze teknik servis" yöntemi ile Türkiye'de bir ilki gerçekleştirecek. Bu yöntem ile müşteriler, direkt olarak LG GSM Doktorlarıyla (teknik uzman) görüşerek telefonlarına ilişkin çözümlere anında ulaşacaklar.

İlgili cihazlara yönelik yedek parça gereksinimi ve detaylı çalışma gerektiren işlemlerde ise LG müşterilerine geçici bir telefon sağlanacak. Bu doğrultuda müşteri memnuniyetinin sağlanması hedeflenecek. Cep telefonu satışının da gerçekleştirileceği LG Cep Telefonu Servis Merkezleri, Pazar günleri hariç haftanın 6 günü, 09.00 – 20.00 saatleri arasında faaliyet gösterecek.

LG Cep Telefonu Servis Merkezi uygulamasının Türkiye'de bir ilk olduğunu belirten LG Orta Doğu Bölge CEO'su K. W. Kim; "Türkiye'de teknolojiye meraklı, yenilikleri çok yakından takip eden büyük bir nüfus var. Bu noktada fiyat ve teknolojik özelliklerin yanında müşterilerimize koşulsuz memnuniyet sunmak için çalışıyoruz. LG Electronics'in tamamen kendi yatırımı olan ve Türkiye'de bir ilk olan LG Cep Telefonu Servis Merkezleri de bu noktada büyük önem taşıyacak. 2012 yılına kadar 6 ilde 7 merkez açmayı düşünüyoruz. Bu aynı zamanda yaklaşık 100 yeni çalışan anlamına da geliyor" dedi.

Açılışta bir konuşma yapan LG Electronics Türkiye Başkanı Christopher Kim de; "Türkiye'de dünyanın lider teknoloji firması LG'nin marka ve teknoloji gücünün verdiği güvenle çalışıyoruz. Dünyanın her yerinde olduğu gibi Türkiye'de de müşteri memnuniyeti satış sonrası hizmetler, müşteri takibi gibi konularda fark yaratmaya odaklanıyoruz. Mevcut teknik servis şirketlerine ek olarak açtığımız bu merkezlerde Türk tüketicisine sunduğumuz ayrıcalıklı hizmetlerle bu amacımıza emin adımlarla ulaşacağımızı düşünüyoruz. Hızlı ve rekabetçi bir ortamda büyüyen bir elektronik firması olarak, tüketicilerimize karşı sorumluluklarımızın da farkındayız. LG'nin dünyanın her yerinde müşteri memnuniyeti için geliştirdiği sistemler var. Satış sonrası hizmetler, müşteri takibi gibi konularda LG, dünyanın her yerinde fark yaratmış lider bir firma. Türkiye'de de pazarlama aktivitelerimizi ve altyapımızı yenileyerek, müşterimizle ilişkimizi bu temeller çerçevesinde yükseltmeye devam edeceğiz. "LG GSM Doktoru" ile yüz yüze servis projesi de bunun en önemli adımlarından biri" dedi.



--
MLM Future Kazanç Ortaklığı Sistemi
http://www.sivas.mlm-future.com/shop.php?lang=tr&cms_nav_id=210

MLM Future Facebook Grubuna Herkesi Paylaşımları İle Birlikte Bekliyoruz.

http://www.facebook.com/group.php?gid=470195430555
----------------------------------------
Alemin Portalı
Tüm Alem Burada
http://aleminportali.com
------------------------------------------
İlan Grubu
http://groups.google.com.tr/group/ilangrubu/subscribe?hl=tr

Hiç yorum yok:

Popüler Yayınlar

Blog Widget by LinkWithin

İslam İlmihali